joi, 30 august 2012

Chicken stir fry

De cand am devenit mama,(acum 11 luni si 5 zile),felul acesta de mancare mi-a salvat viata:))
Se prepara in 15-20 de minute si se mananca in aproximativ 3 :o)
E o reteta inventata de mine, pe cand eram disperata(intre un schimbat de pampers si un alaptat)sa imi hranesc sotul. Acum, reteta aceasta e o reteta de familie, si va fi lasata mostenire nepotilor si stranepotilor mei:)))
So...the saving life recipe:


-1 piept de pui taiat fasii
-1 ceapa taiata salote
-amestec de legume(eu folosesc Gardena)
-2 catei usturoi tocati marunt
-ghimbir proaspat tocat marunt
-patrunjel verde tocat
-o rosie taiata cubulete
-sare,piper
-o lingura sos soia
-o lingura aceto balsamico
-ulei de masline


Se incinge putin ulei de masline intr-un Wok, se caleste ceapa si puiul pana ceapa e moale si puiul isi schimba culoarea. Se adauga amestecul de legume,ghimbirul si  usturoiul,\ si se prajesc rapid 2-3 minute. Se adauga rosia, sosul de soia, aceto balsamico. Se lasa 10 minute in sos, pana legumele si puiul devin soft. Se condimenteaza dupa gust, si se garniseste cu patrunjel!

Reteta aceasta este buna si cu paste, si cu orez. ENJOY :o)


4 comentarii:

  1. suna delicios si simplu de facut :) o sa incerc si eu ceva asemanator :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Este chiar delicios, si f usor de preparat:) sa imi spui cum a iesit!:o)

    RăspundețiȘtergere
  3. A iesit bine, am mai improvizat un pic pe langa reteta originala :) si stiu cum sa mai fac pe ici si colo ca data viitoare sa iasa si mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai incercat:) si ca a si iesit bine:D

    RăspundețiȘtergere